„Kdo by si to koupil?“: Fanoušci šokováni Kim Kardashianinými tanga s ochlupeným zadkem

Los Angeles – americká televizní hvězda Kim Kardashian (44) je známá díky své značce „Skims“, kterou založila v roce 2019. Její nejnovější kolekce spodního prádla vyvolala v síti především značnou diskusi. 44letá před několika hodinami uvedla na trh řadu spodního prádla, která propaguje tanga s ochlupením.

Jste chlupatí a máte málo látky: Kim Kardashian (44) šokuje fanoušky „Skims“ chlupatým překvapením na svém Instagramu „kimkardashian“.
Jste chlupatí a máte málo látky: Kim Kardashian (44) šokuje fanoušky „Skims“ chlupatým překvapením na svém Instagramu „kimkardashian“.  © Fotomontage/Screenshots/kimkardashian

Pod heslem „Nejultimátnější keř“ nebo „Vlasy nahoře musí ladit s těmi dole“ představila návrhářka v úterý svou novou chlupatou kolekci.

Krátké kousky s intimní ochlupením budou k dispozici ve dvanácti variantách. Některé slipy Kim Kardashian již sdílela v Instagram Stories. Na svém účtu „kimkardashian“ natočila kuriózní tanga s červenými a blond umělými vlasy.

Kim Kardashian propaguje na Instagramovém kanálu Skimssvé nové kousky v retro stylu. Reklamní video krátkých kalhotek působí téměř jako televizní soutěž z 70. let.

Hodnota známé spodní oděvní firmy Kim Kardashian byla v červenci 2023 odhadována na čtyři miliardy dolarů (přibližně 3,4 miliardy eur).
Hodnota známé spodní oděvní firmy Kim Kardashian byla v červenci 2023 odhadována na čtyři miliardy dolarů (přibližně 3,4 miliardy eur).  © DIMITRIOS KAMBOURIS / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / GETTY IMAGES VIA AFP

Kim Kardashian bojuje proti zakořeněnému ideálu krásy

V reklamním spotu usmívají se kandidátky do kamery a představují své tělo.
V reklamním spotu usmívají se kandidátky do kamery a představují své tělo.  © Screenshoot/skims

Ve videu stojí tři ženy na podiu a po výzvě moderátora postupně ukazují své chlupaté části těla. Celá scéna má být klasickou parodií reklamního světa a kritizuje zakotvený ideál krásy dnešní doby.

Po dlouhá léta filmový průmysl propagoval obraz hladce oholené ženy. Podle Kim Kardashian by s tím nyní mělo být u konce. Tělesné ochlupení, které bylo populární v 70. letech, by mělo být ve společnosti oslavováno, zdůraznila.

Myšlenka podnikatelky ze značky „Skims“ však na internetu čelí značné kritice.

„Kdo by si to vůbec koupil?“ nebo „To je doslova šílené“, komentují někteří uživatelé platformy v šoku.