„Kdo by si to koupil?“: Fanoušci šokováni Kim Kardashianinými tanga s ochlupeným zadkem
Los Angeles – americká televizní hvězda Kim Kardashian (44) je známá díky své značce „Skims“, kterou založila v roce 2019. Její nejnovější kolekce spodního prádla vyvolala v síti především značnou diskusi. 44letá před několika hodinami uvedla na trh řadu spodního prádla, která propaguje tanga s ochlupením.

Pod heslem „Nejultimátnější keř“ nebo „Vlasy nahoře musí ladit s těmi dole“ představila návrhářka v úterý svou novou chlupatou kolekci.
Krátké kousky s intimní ochlupením budou k dispozici ve dvanácti variantách. Některé slipy Kim Kardashian již sdílela v Instagram Stories. Na svém účtu „kimkardashian“ natočila kuriózní tanga s červenými a blond umělými vlasy.
Kim Kardashian propaguje na Instagramovém kanálu „Skims“ své nové kousky v retro stylu. Reklamní video krátkých kalhotek působí téměř jako televizní soutěž z 70. let.

Kim Kardashian bojuje proti zakořeněnému ideálu krásy

Ve videu stojí tři ženy na podiu a po výzvě moderátora postupně ukazují své chlupaté části těla. Celá scéna má být klasickou parodií reklamního světa a kritizuje zakotvený ideál krásy dnešní doby.
Po dlouhá léta filmový průmysl propagoval obraz hladce oholené ženy. Podle Kim Kardashian by s tím nyní mělo být u konce. Tělesné ochlupení, které bylo populární v 70. letech, by mělo být ve společnosti oslavováno, zdůraznila.
Myšlenka podnikatelky ze značky „Skims“ však na internetu čelí značné kritice.
„Kdo by si to vůbec koupil?“ nebo „To je doslova šílené“, komentují někteří uživatelé platformy v šoku.