Všechno bylo právě ukradeno? Vévodkyně Meghan Markle by mohla mít skutečné potíže

Porreres (Mallorca/Španělsko) - Vévodkyně Meghan Markle (43) se rozhodla změnit design své vlastní značky. Začíná s názvem a logem firmy, které se však podezřele podobá španělskému městskému znaku.

Vévodkyně Meghan Markle (43) oznámila na Instagramu velké obnovení své vlastní lifestylové značky.
Vévodkyně Meghan Markle (43) oznámila na Instagramu velké obnovení své vlastní lifestylové značky.  © Fotomontage: instagram.com/meghan, asever.com

Teprve ve středu oznámila americká rodačka svým fanouškům na sociální síti Instagram "obnovení" své vlastní značky.

Kromě příspěvku spustila také nový profil na Instagramu a vlastní webové stránky, někteří lidé si však rychle něčeho všimli. Logo "As Ever" vypadá přesně jako erb malého španělského města Porreres!

Jak uvádí španělské noviny"Tot pla", netrvalo dlouho a první uživatelé na Instagramu a Twitteru obvinili vévodkyni z plagiátorství.

V logu její nové značky je palma a dva kolibříci . Na druhé straně je znak španělského města Porreres na Mallorce.

Ten rovněž zobrazuje palmu, lidově nazývanou "fasser", a dvě vlaštovky, známé také jako "passerines".

Matoucí podobnost: vlevo logo značky "As Ever" Meghan Markle. Vpravo znak španělského městečka Porreres.
Matoucí podobnost: vlevo logo značky "As Ever" Meghan Markle. Vpravo znak španělského městečka Porreres.  © Screenshot: youtube.com/@ThinkBeautiful-4eva

Název lifestylové značky byl dříve příliš zavádějící

Než Meghan Markle (43) přejmenovala svou značku na "As Ever", jmenovala se "American Riviera Orchard" - podle svého domova na americkém pobřeží.
Než Meghan Markle (43) přejmenovala svou značku na "As Ever", jmenovala se "American Riviera Orchard" - podle svého domova na americkém pobřeží.  © Richard Shotwell/Invision via AP/dpa

Dříve se vévodkynina lifestylová značka jmenovala "American Riviera Orchard". S tím však měl americký patentový úřad problém.

Název "American Riviera" byl pro mnoho Američanů zavádějící. Tento název označuje úsek pobřeží, kde Harry a Meghan shodou okolností také vlastní dům.

Podle soudu musí výrobky prodávané značkou s tímto názvem pocházet také z této oblasti. Vévodkyně tento požadavek nedokázala splnit.

Třiačtyřicetiletá žena se proto rozhodla svou značku jednoduše přejmenovat, a tak se z "American Riviera Orchard" rychle stalo "As Ever".

Co bude se značkou dál, se teprve uvidí. Vévodkyně se k obviněním zatím nevyjádřila.