Princezna vstupuje do kosmetického průmyslu: Madeleine soupeří s Kylie Jennerovou
Stockholm - Kylie Jenner (27) s ním vybudovala miliardovou společnost. Své vlastní produkty péče o pleť uvádějí na trh také herečky Millie Bobby Brown (21) a Selena Gomez (32). Nyní do kosmetického byznysu poprvé vstupuje královská rodina.

Švédská princezna Madeleine (42) uvádí na trh vlastní přírodní kosmetiku.
"Jako matka věnuji pozornost tomu, jaké produkty péče o pleť v naší rodině používáme - proto je pro mě 'minLen' velmi osobním projektem," vysvětlila nejmladší dcera krále Carla Gustafa (78) v tiskové zprávě.
Název její značky pochází ze švédštiny a je složen ze slov "my" (min) a "soft" (len). Len je také princeznino domácí jméno.
Ve svém oznámení na Instagramu 42letá Len zdůraznila, že při prodeji zboží nebude používat svůj šlechtický titul.
Místo toho se objevuje se svým skutečným jménem Madeleine Bernadotte.


Princezna Madeleine realizuje kosmetickou značku společně se společností "Weleda"
Švédská princezna přivedla na palubu jako partnera švýcarskou společnost Weleda. "Je nám ctí, že jsme mohli společně s princeznou Madeleine realizovat tak významný projekt," říká Tina Müller (56), předsedkyně správní rady.
Výrobky by měly být k dispozici od září 2025.