Když Mann fotí své dva zlaté retrívry, kolemjdoucí zůstávají stát v úžasu.

USA/Ljubljana (Slovinsko) - Když už jsou ve Slovinsku, mohou to rovnou rozjet! Zlatí retrívři Ellie a Emma z Arlingtonu ve Virginii si právě dělají z této evropské země nebezpečnou zemi. Před několika dny způsobily pořádný rozruch při focení na pěší zóně v Lublani.

Kolemjdoucí nevěří svým očím. Co je na Emmě (vlevo) a Ellie tak zvláštního?
Kolemjdoucí nevěří svým očím. Co je na Emmě (vlevo) a Ellie tak zvláštního?  © Bildmontage: TikTok/Screenshots/@elliegoldenlife

Protože Ellie a Emma nejsou jen tak ledajací psi , jsou to skuteční influenceři. Jen na TikToku sleduje tyto chlupaté kamarády 7,3 milionu uživatelů. Ale to nebyl důvod, proč se kolemjdoucí najednou v úžasu zastavili. Z příslušného videa je jasné, co za tím skutečně stálo.

V kuriózním klipu Ellie a Emma zpočátku sedí vedle sebe. Když jim však jejich pán Kevin Bubolz dá znamení, Emma se náhle otočí na samce a "obejme" svou starší společnici Ellie.

Výsledek: skupinka mladých žen sledujících tuto podívanou kolektivně rozšíří oči. Kamera zachycuje další kolemjdoucí, kteří žasnou, smějí se nebo rychle vytahují mobilní telefony, aby si je vyfotili.

Pro zlaté retrívry a jejich pány je to však ještě lepší.

Virální video na TikToku ukazuje kuriózní akci zlatých retrívrů

Aha: Gesto zlatého retrívra vyvolá údiv.
Aha: Gesto zlatého retrívra vyvolá údiv.  © TikTok/Screenshot/@elliegoldenlife
Vědět jak: Emma (vlevo) a Ellie v této póze přitahují pozornost.
Vědět jak: Emma (vlevo) a Ellie v této póze přitahují pozornost.  © TikTok/Screenshot/@elliegoldenlife

Daleko od domova jsou uznáváni. K majiteli a jeho čtyřnohým přátelům přistoupí dvě mladé ženy. "To je Ellie a Emma?" chtějí vědět.

Když odpověď zní "ano", dívky tomu nemohou uvěřit. Nadšeně žádají o společnou fotografii se psy. Kevin Bubolz se samozřejmě přidává.

Koneckonců hlavním cílem Američana je vykouzlit společně se svými zlatými retrívry lidem úsměv na tváři.

Ellie a Emmě se to však daří nejen na místě ve Slovinsku, ale také online. Za pouhé tři dny získalo jejich video na TikToku kolem čtyř milionů kliknutí a více než 500 000 lajků.

Tato kampaň se tedy vyplatila hned ve dvou směrech!