Nyní se oslava skutečně rozjíždí: Tupperware slaví velký návrat do Evropy
Paříž (Francie) - Poté, co kultovní společnost loni v září opustila evropský trh, oznámil nyní francouzský investor datum velké "uvítací party". Cédric Meston (31) chce pomoci společnosti Tupperware získat zpět její bývalou sílu.

Francouzský investor v úterý na síti LinkedIn oznámil, že převzal francouzskou pobočku americké společnosti.
Meston nyní plánuje zpočátku prodávat kultovní plechovky v pěti zemích: Ve Francii, Itálii, Belgii, Polsku a také v Německu.
"Především bych chtěl vyjádřit obrovský dík naší komunitě Tupperware. Dvaceti tisícům kulinářských poradců, kteří vydrželi týdny nejistoty, trpělivě čekali na oznámení a nyní jsou připraveni začít znovu," říká Meston.
Jednatřicetiletý podnikatel se nebrání ani cíli prodeje. Se svým novým klenotem by rád do konce kalendářního roku dosáhl obratu neuvěřitelných 100 milionů eur.

Přesně v tuto dobu se koná "Comeback Tupper Party".
Meston ve svém dopise oznámil, že klasické plastové plechovky budou od dubna opět k dostání na prvních trzích v pěti dotčených zemích. Při prodeji horkého zboží chce spoléhat na osvědčený model prodeje "Tupperware parties".
Obchodní model, který byl ve skutečnosti považován za zastaralý, však má být předem revidován.