Nyní se oslava skutečně rozjíždí: Tupperware slaví velký návrat do Evropy

Paříž (Francie) - Poté, co kultovní společnost loni v září opustila evropský trh, oznámil nyní francouzský investor datum velké "uvítací party". Cédric Meston (31) chce pomoci společnosti Tupperware získat zpět její bývalou sílu.

Ikonické plastové nádoby značky "Tupperware" jsou k dispozici ve všech možných tvarech a barvách.
Ikonické plastové nádoby značky "Tupperware" jsou k dispozici ve všech možných tvarech a barvách.  © Wolfram Steinberg/dpa

Francouzský investor v úterý na síti LinkedIn oznámil, že převzal francouzskou pobočku americké společnosti.

Meston nyní plánuje zpočátku prodávat kultovní plechovky v pěti zemích: Ve Francii, Itálii, Belgii, Polsku a také v Německu.

"Především bych chtěl vyjádřit obrovský dík naší komunitě Tupperware. Dvaceti tisícům kulinářských poradců, kteří vydrželi týdny nejistoty, trpělivě čekali na oznámení a nyní jsou připraveni začít znovu," říká Meston.

Jednatřicetiletý podnikatel se nebrání ani cíli prodeje. Se svým novým klenotem by rád do konce kalendářního roku dosáhl obratu neuvěřitelných 100 milionů eur.

Cedric Meston (31) již na svém profilu na LinkedIn zveřejnil svou novou pozici generálního ředitele společnosti "Tupperware France".
Cedric Meston (31) již na svém profilu na LinkedIn zveřejnil svou novou pozici generálního ředitele společnosti "Tupperware France".  © Screenshot: linkedin.com/cedricmeston

Přesně v tuto dobu se koná "Comeback Tupper Party".

Meston ve svém dopise oznámil, že klasické plastové plechovky budou od dubna opět k dostání na prvních trzích v pěti dotčených zemích. Při prodeji horkého zboží chce spoléhat na osvědčený model prodeje "Tupperware parties".

Obchodní model, který byl ve skutečnosti považován za zastaralý, však má být předem revidován.