Žena si v letadle společnosti Ryanair objednala Rosé Spritz: to, co dostala, mnohé rozesmálo

Bulharsko/Španělsko - Každý, kdo letí se společností Ryanair, obvykle dostane přesně to, co očekával: let s malým komfortem ve stísněném letadle, ale poměrně levný. Nejinak tomu bylo i v případě Donately Vojvodové (24), která v říjnu odletěla z rodného Bulharska do Španělska. Během letu s jistým překvapením zjistila, že Ryanair má ve svém programu několik příjemných nabídek. Ze zvědavosti si cestující objednala na mobilním telefonu Rosé Spritz. O chvíli později se už od srdce smála.

Donatela Voyvodová (24) chtěla vědět, jak chutná Rosé Spritz od společnosti Ryanair. Krátce nato se měla čemu smát.
Donatela Voyvodová (24) chtěla vědět, jak chutná Rosé Spritz od společnosti Ryanair. Krátce nato se měla čemu smát.  © Bildmontage: TikTok/Screenshots/donatelskaugc

V polovině října zveřejnil Bulhar na TikToku odpovídající klip (viz níže). Od té doby se s ní mohly bavit statisíce uživatelů.

V kuriózním videu můžete nejprve vidět, jak Ryanair inzeruje alkoholický nápoj v online palubní vstupence: efektní sklenici na víno, ve které plave nějaké ovoce.

Pro Voyvodovou bylo těžké si představit, že tento nápoj od nízkonákladové letecké společnosti skutečně dostane. O to víc byla zvědavá, co jí palubní personál vykouzlí.

Když čtyřiadvacetiletá dívka konečně uviděla, co jí bylo doručeno, všechny její předsudky se potvrdily. Teď se však měla čemu smát.

Virální video TikTok ukazuje kuriózní příběh

Proč si ho nevyrobíte sami? Místo hotového nápoje dostala Bulharka plastový kelímek, malou láhev růžového a Sprite Zero.
Proč si ho nevyrobíte sami? Místo hotového nápoje dostala Bulharka plastový kelímek, malou láhev růžového a Sprite Zero.  © TikTok/Screenshot/donatelskaugc

Místo luxusní sklenice na víno dostal 24letý mladík plechovku Sprite Zero, plastový kelímek a malou láhev růžového vína. Pobaveně svůj "koktejl" natočila, aby ho ukázala světu.

Od té doby ho vidělo dobrých 470 000 uživatelů, včetně týdeníku Newsweek. Proto se americký časopis tento týden rekreantky na to zeptal.

"Jsem si plně vědoma toho, že Ryanair je nízkonákladová letecká společnost a lidé by neměli očekávat mnoho. Ale přišlo mi strašně vtipné, jak byl tenhle nápoj dokonalým příkladem špatného marketingu," řekla Voyvodová.

Přesto u ní nakonec zvítězil humor: "Musela jsem se smát, když jsem ho dostala. Vždyť je to stejný nápoj. Jen způsob, jakým je prezentován, je jiný."