Venku za peníze: Nesquik musí vyhnat králíky
Mexiko - S králíčkem Nesquik je konec - alespoň v Mexiku . Dlouhé ucho je tam totiž na obalech zakázáno.

Důvodem je skutečnost, že místní vláda přijímá opatření proti potravinám s vysokým obsahem cukru - mimo jiné proto, že v zemi roste obezita. Maskoti již nesmějí lákat zejména děti na nezdravé výrobky.
Švýcarská potravinářská společnost Nestlé, která vlastní značku Nesquik, nyní musela reagovat. Kromě chybějícího zajíčka nyní zdobí žlutý obal dva černé varovné nápisy - "Příliš mnoho cukru" a "Příliš mnoho kalorií".
Jak uvádí deníkTagesanzeiger, existují dokonce rozdíly v obsahu cukru. Zatímco čokoládové cereálie v Mexiku obsahují 15,14 gramů na 100 gramů, v Německu je to 22,1 gramů.
Podle společnosti Nestlé za tím stojí vnitrostátní předpisy. V Německu a dalších zemích však králík na obalu zůstává.