Heidi Klum tvrdí: Na mole musí být rozdíly.
Od Sabrina Szameitat
Berlin – Modelka Heidi Klum (52) si přeje realističtější zobrazení mužů v módě a reklamě.
„Většina mužů ztrácí vlasy,“ řekla Klum pro Německou tiskovou agenturu na okraji ocenění „Women of the Year“ v Berlíně. „Myslím, že by se to mělo odrazit i v reklamě. Ne vždy jen ti s bohatou hřívou,“ doplnila moderátorka.
Jako pozitivní příklad uvedla přehlídku luxusní značky Vivienne Westwood během pařížské Fashion Week, na které v říjnu také pochodovala. Na mole byly vidět různé muže, včetně modelů s polokalhotou. „To jsem také považovala za skvělé,“ řekla Klum.
I když na pařížské přehlídce zažila rozmanitost, podle jejích pozorování se v současnosti téma spíše vrací o krok zpět. „Už teď vidím na mole mnohem štíhlejší modely a to je v pořádku, ale myslím, že by měly být i rozdíly. Měli by tam být i modely s křivkami,“ řekla Klum.
„Vidím hodně starších modelů, což mě osobně těší,“ řekla 52letá. Proto mohla také pochodovat na Westwoodově přehlídce. „To jsem také považovala za celkem cool.“
Dcera Leni Klum přednesla laudaci
„Women of the Year“ ocenění časopisu „Glamour“ je mezinárodní série akcí konaná v USA, Velké Británii, Španělsku a Mexiku. Pořádá se na počest žen, které formují ducha doby a přispívají k posílení sebeurčení žen.
Klum byla na galavečeru v Berlíně oceněna jako „Global Icon“, proslovu pronesla její dcera Leni (21).
Vedle ní byly oceněny i další ženy, například rapová umělkyně Badmómzjay (23) jako „Gamechanger“ a americká herečka Madelyn Cline (27) jako „Next Gen Icon“. Zpěvačka Leony (28) získala cenu „Musician of the Year“.