Zákazníci Starbucks získají zpět svůj oblíbený retro prvek

Seattle - Zákazníci oblíbeného řetězce kaváren Starbucks se mohou těšit na toto oznámení.

Obrat společnosti Starbucks se v posledním čtvrtletí snížil o tři procenta. (symbolický obrázek)
Obrat společnosti Starbucks se v posledním čtvrtletí snížil o tři procenta. (symbolický obrázek)  © Michael Kappeler/dpa

Nový generální ředitel americké společnosti Brian Niccol (50) ve čtvrtek v rozhovoru proCNBC oznámil, že zaměstnanci kaváren budou v budoucnu na kávové šálky opět psát svá jména.

Před lety zaměstnanci Starbucks často rozesmívali zákazníky svými vlastnoručně napsanými nápisy.

Společnost se chce k tomuto typu vztahu k zákazníkům vrátit.

Niccol však neuvedl, zda se milovníci kávy budou moci brzy opět těšit z vlastního jména na šálku. Hovořil pouze o "malých poznámkách", které se na nápoj napíší fixem.

Generální ředitel společnosti Starbucks také naznačil, kolik per bude nyní třeba zakoupit, aby se projekt mohl uskutečnit: "Slyšel jsem, že to bylo asi 200 000 per."