RTL zveřejňuje první údaje: Takto je skutečně přijímán nový pořad Stefana Raaba

Kolín nad Rýnem - Televizní bavič Stefan Raab (57) v posledních týdnech dominuje titulkům celostátních médií. Jak úspěšný však návrat "Raabinátora" ve skutečnosti byl?

Stefan Raab (57) zmizel ze scény téměř na deset let, než minulý týden oslavil svůj velký návrat.
Stefan Raab (57) zmizel ze scény téměř na deset let, než minulý týden oslavil svůj velký návrat.  © Julia Feldhagen/Raab Entertainment/RTL/dpa

Kolínská televizní skupina RTL poprvé zveřejnila údaje o počtu kliknutí na nový Raabův pořad "Du gewinnst hier nicht die Million bei Stefan Raab" na RTL+.

"První pořad 'DGHNDMBSR' byl již během prvních pěti dnů na RTL+ zhlédnut více než 1,5 milionkrát," uvedla programová ředitelka RTL Inga Leschek (45) pro oborový server dwdl.de.

Jedná se tak o "nejúspěšnější původní pořad RTL+, který jsme kdy na RTL+ uvedli".

"Již dnes jsme s prvním pořadem získali tolik předplatitelů jako s naším nejúspěšnějším mezinárodním zápasem a jednorázovou akcí RTL+ v historii," dodala Lescheková.

Televizní legenda Stefan Raab podepsal pětiletou smlouvu s RTL

Dohoda s Raabem je "nejchytřejší věc, kterou jsem v životě udělala", říká programová ředitelka RTL Inga Leschek (45).
Dohoda s Raabem je "nejchytřejší věc, kterou jsem v životě udělala", říká programová ředitelka RTL Inga Leschek (45).  © Marina Rosa Weigl/RTL/dpa

Každý den přibývají díky pořadu Stefana Raaba tisíce nových předplatitelů - z toho 75 procent nových zákazníků. "A ze všech nových zákazníků bylo dobrých 70 procent mužů, což je přesně ta cílová skupina, kterou chceme se Stefanem Raabem oslovit."

Na otázku ohledně možného vysílání "DGHNDMBSR" na lineárním kanálu s širším dosahem odpovídá Leschek vyhýbavě: "Společně se Stefanem Raabem jsme v posledních měsících velmi pečlivě přemýšleli o tom, jak se spotřeba videa v příštích letech změní, a společně jsme vypracovali plán, v němž RTL+ hraje hlavní roli. Protože RTL+ je naše budoucnost."

Za RTL stojí mateřská společnost Bertelsmann. Dceřiná streamovací společnost RTL+ by měla být zisková do konce roku 2026. "A abychom toho dosáhli, musí počet předplatitelů i nadále růst. Nedávno jsme měli na konci prvního pololetí 5,6 milionu předplatitelů, což z nás činí zdaleka největší německou streamovací službu," říká Leschek.

Bavič, který na téměř deset let zmizel ze scény, oznámil nový formát před týdnem a půl, překvapivě a v krátké době. Předtím v tichosti podepsal pětiletou smlouvu se skupinou RTL.